Social Media

Czy reklama sklepu internetowego na Facebooku to dobry pomysł?

Reklama sklepu internetowego na Facebooku jest skuteczna między innymi dlatego, że po obejrzeniu posta odbiorca może od razu zapoznać się z ofertą i skorzystać z niej na pasujących mu warunkach. Obecność przycisków zachęcających do odwiedzenia strony sklepu oraz zarezerwowania towarów jest czytelnym i jasnym przekazem, który trafia do nowych klientów w sposób najbardziej skuteczny.

Zalety reklamowania sklepu internetowego na Facebooku

Media społecznościowe mają bardzo duży potencjał do budowania wizerunku sklepu oraz zaprezentowania jego oferty. Zwłaszcza aktywność na Facebooku znacząco zwiększa szansę na dotarcie do nowych klientów. Sposobem reklamowania na nim sklepu internetowego jest chociażby prowadzenie fanpage. Zamieszcza się na nim wpisy w stałych lub nieokreślonych odstępach czasu. Reklama sklepu internetowego na Facebooku daje jednak o wiele większe możliwości. Pozwala bowiem na zdobywanie nowych klientów poprzez wyświetlanie reklam na osi czasu.

Marketing na Facebooku

Ustawienia reklamowe na Facebooku pozwalają na szybkie i łatwe określenie szczegółów dotyczących grupy docelowej. Reklama sklepu internetowego na Facebook pozwala na komentowanie i udostępnianie nowych postów, zwiększenie aktywności odbiorców oraz wykonywania działań zorientowanych na promowanie strony internetowej sklepu. Istnieje możliwość prezentowania różnych produktów w jednej reklamie. Opcje marketingowe Facebooka dopasować można również do innych potrzeb. Polegają one przede wszystkim na promowaniu strony sklepu, poprzez zdobywanie dużej ilości polubień, wyświetlanie aktualnych postów u odbiorców, a także optymalizowanie reklam pod ich kątem.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *